4/21/2014

Lite rävaktigt från mig / Foxy things from me

Nu är snart påsken förbi med härliga dagar. Jag har roat mig några timmar med att sy två muggmattor med rävar. Det verkar som om just rävar är inne nu både när det gäller kvilttyger och mönster.
För ett tag sedan köpte jag ett mönster från Amanda på The Patch Smith med en gullig räv på . I går blev det sömnad av och här är de två muggmattorna. Jättegulliga tycker jag.

Easter is over for this year. The weather has been summer with lot of sun and I have really enjoyed the weather. 
Some time ago I bought a pattern to make a mugrug from Amanda who is blogging on 
The Patch Smith. I sewed two mugrugs yesterday and the turned out so cute.

Eftersom det är måndag länkar jag till Eva Bambi
Ha en fortsatt trevlig dag

As it is Monday I have linked to Eva Bambi
Have a great day

Britt-Inger

12 kommentarer:

  1. Vilka kul muggmattor det blev, får väl se dem på lördag! Kram

    SvaraRadera
  2. Dina Mug Rugs är urgulliga!! Tack Britt-Inger för du vill INSPIRERA oss alla och du delar med dig på Visa och Berätta,måndag!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. What a stunning pair of mug rugs. The shadow quilting adds a 3D quality. So cute.

    SvaraRadera
  4. Åååh så söta de blev.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad fina, riktiga små tavlor. Gäller att spilla på den bruna svampen så syns det inte;)

    SvaraRadera
  6. Oj, så söta. Rävar är ju söta i verkligheten också! Verkligen fina muggmattor!

    SvaraRadera
  7. Söööte muggmatter. Enig i at man må spilla på de riktige steder, den hvite haletippen må beskyttes. :-)
    (Tilbake igjen.....)

    SvaraRadera
  8. Jag håller med Dig helt och hållet,
    dessa rävar är jättegulliga!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  9. Beautiful mug rug! I love it!

    SvaraRadera
  10. Så härliga dina rävar/muggmattor är

    SvaraRadera
  11. Bara så söta!! Och så glad man blir av att se på dem.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera